TRADICIONS NADALENQUES A LA FAMILIA
Resultado de imagen de navidad

A la meva famila el nadal es una época del any molt important.
El dia 24 de Decembre anem a passar la tarda i a dinar a casa dels meus avis materns, a la tarda, els nens juguem a basquet al pati de la casa, fins l'hora de sopar, sopem pollastre facit amb passes i fruits secs i després de sopar, tornem a sortir al pati a jugar, fins l'hora de fer cagar al Tió, despres de fer cagar al tió, escollim un joc dels que hi hagi cagat i juguem fins la una o  les dues de la matinada.

 Al dia següent, al matí, ens llevem d'hora per anar a casa de la meva avia paterna, dinem sopa de galets i després obrim els regals que ha portat el Pare Noel, passem la tarda amb els cossins ya sigui a casa de l'avai o sortint a fer un passeig.

 El dia 26 de Decembre, per cel·lebrar Sant Esteve, anem a dinar a casa de la meva tieta, la germana de la meva mare, passem tot el matí jugant a futbol al pati o al pilla pilla, després dinem canelons o lasanya i per acabar tornem a jugar, veiem una pel·licula o juguem al Monopoli, depén de les ganes de correr que tinguem.

 El dia 31, es l'aniversari de la meva tieta, la dona del germá de la meva mare, anem a passar la tada a la seva casa, mengem el pastís i després anem acasa de la meva avia paterna, on ens espera tota la familia per dinar, normalment mengem pop i gambes. esperem a les 12 per menjar el raim i ballem fins les 3 o les 4.

 El dia 1 de Gener  anem a dinar a casa de la meva tieta, la germana de la meva mare, passem tot el matí jugant  al pati, després dinem pasta i per acabar tornem a jugar o veiem una pel·licula.

 El dia 5 de Gener, a la tarda anem a veure la cavalcada de Reis amb la familia de la meva mare, a la plaça catalunya de Sant Boi, després anem a casa de la meva tieta, la germana del meu pare, a sopar el Aguinaldo que consisteix en menjar cansalada i xoriço. 

 El dia 6 ens llevem d'hora obrim els regals de reis i després anem a casa dels avis a dinar i obrir l'ultim regal.

Comentarios

Entradas populares de este blog